Translate

piątek, 14 września 2012

Troszkę o włosach...

Ostatnio z moją przyjaciółką byłyśmy w Arkadii... <3 i widziałyśmy w Clarie's farby do włosów w spray'u. Wcześniej widziałam dużo filmików jak to zrobić, jak łączyć kolory... takie tam. W każdym razie strasznie mi się to spodobało. Przeglądając zdjęcia w necie znalazłam coś takiego. No czyż to nie jest piękne...?

 

Co myślicie? Też tak sobie zrobić? :D
Planowałam coś podobnego na Halloween, ale do tego jeszcze wrócimy...

Heh... W każdym razie Koniecznie chcę mieć jakąś nową fryzurę, ciuchy i buty, i tak dalej... Czy ja potrafię tylko narzekać? W każdym razie od jakiegoś czasu przestałam prostować włosy i teraz staram się "odzyskać" ich dawną formę, bo nie ukrywam, że kiedyś były mnie suche i łamliwe, i... o dziwo tylko lekko falowane. Po 6 miesiącach prostowania i zacnym obcięciu zaczęły mi się tak kręcić, że...! W dodatku po 5 minutach przebywania na dworze od razu się "odrozprostowywały" (takie moje słowotwórstwo... :D) Nie cierpię swoich włosów... Cały czas staram się w nich coś zmienić. Oświadczam, że jutro idę do fryzjera i na zakupy! Polsko, szykuj się na nową JULKĘ!


Julka

Brak komentarzy: