Translate

czwartek, 13 września 2012

Wibo - odżywka do paznokci

Od jakiegoś czasu paznokcie strasznie zaczęły mi się łamać i rozdwajać. Postanowiłam pójść do sklepu i kupić jakąś odżywkę. Będę ją testować przez tydzień... a wam pokażę efekty. Najpierw przedstawię produkt...



Wibo "eliksir z jedwabiem". Ogólnie lubię tą firmę, mam z niej kilka lakierów. Zakrętka jest zabezpieczona elegancką skuwką z napisem "witaminy, jedwab, filtr UV". Brzmi zachęcająco... co nie?


W środku biała emulsja. Na paznokciach półprzezroczysta, troszkę przypominająca lakier bezbarwny. Szczerze mówiąc na jeden paznokieć spróbowałam nałożyć dwie warstwy, ale nie wygląda to zbyt ładnie... W końcu to odżywka i powinno się ją nakładać bezpośrednio na płytkę paznokcia (co z resztą napisane jest z tyłu buteleczki)


Ów buteleczka jest ogólnie malutka. Ale mam nadzieję, że wystarczy na dwa tygodnie...


Efekt końcowy na moim pięknym dywaniku :D Po wyschnięciu i zmyciu lakieru paznokcie są bardzo gładkie i błyszczące. Nieźle się zapowiada :)


No cóż... Zobaczymy co z tego wyniknie. Do jutra!

Julka

Brak komentarzy: