Translate

sobota, 15 września 2012

Arbuzowe paznokcie - z dedykacją dla Moniki ;)

Gdy zaczęło się już ściemniać, weszłam sobie na youtube i zaczęłam ogladać filmiki mojej idolki ^^ Michelle Phan (polecam jej kanał). Potem zobaczyłam jak ktoś maluje takie tam śmieszne wzorki na paznokciach... (będzie o nich wzmianka ^^) Jeszcze później zauważyłam ciekawy pomysł na malowanie paznokci - ARBUZY! Od razu pomyślałam o mojej koleżance Monice. Krótko mówiąc - ona je uwielbia. W każdym razie wyszło na coś takiego... Moim skromnym zdaniem, jak na pierwszy raz całkiem fajnie to wygląda.


Jak pewnie zauważyliście, jest kilka czarnych plamek i niedociągnięć, ale to w pewnym sensie nie moja wina... Skończyły się waciki :D

Lakiery których użyłam... Od lewej: lakier z H&M, ? (pochodzenie nie znane), odżywka (jako baza) i czarny Art Liner również z Wibo.



Na początku, oczywiście odżywka. Następnie Art Liner, żeby zaznaczyć "granice kolorów". Później turkusowy i różowy. Pod koniec Dodałam na różowym czarne kropki i poprawiłam linię.


Co o tym myślicie? Piszcie w komentarzach.
Julia
PS
Niedługo mam zamiar założyć prywatną stronkę (trzeba znać login i hasło) z moimi szkolnymi komiksami. Na O.T. będzie do niego zakładka... Do jutra...! Chyba... jutro mamy S.Z.O - szkolne zebranie ogniskowe :D Pewnie wrócę późno, a poza tym... lekcje. Może dzisiaj je odrobię...? Nieee :P
 

Brak komentarzy: