Translate

niedziela, 15 lipca 2012

To i owo...

   Na wakacje będę znacznie częściej pisała na blogu. Niestety przez ten tydzień będę w miejscu pozbawionym internetowych nadziei... Ale myślę, że The Sims 3 jak na razie mi wystarczy ;)
   23 czerwca wyjechałam na tygodniowy obóz fotograficzny z firmą CHRIS. Pojechałam tam z moja przyjaciółką. Zaprawdę powiadam wam - zabawa była przednia :D Zrobiłam masę fotek... Na początku robiliśmy sobie "pierwsze zdjęcia" czyli próbne portrety. Później zaczęliśmy robić portrety, których inspiracjami były portrety malarskie.
   Potem pojechaliśmy na rowerach do Radkowa (pobliskiego miasta) robić zdjęcia cyfrowymi analogami mieszkańcom tej miejscowości (do tej pory tyłek boli mnie niemiłosiernie - skutki jazdy na męskim siodełku ;() Było całkiem śmiesznie, bo ciągle ktoś przed nami uciekał albo się na nas dziwnie gapił ;D Na końcu doszły zdjęcia z sesji o wampirach. Ach... Nigdy nie zapomnę tych godzin spędzonych przed photoshopem... xD



(nie odwrócone zdjęcie analogu zrobione analogiem :D)

   Nie wiem czy kiedykolwiek to mówiłam, ale uwielbiam śpiewać. Strasznie chciałabym założyć własny zespół ♫, ale kogo się nie spytam - ten mówi, że nie umie śpiewać... :( W przyszłym tygodniu (w następny poniedziałek) może uda mi się odwiedzić mojego kolegę, który ma w swoim posiadaniu studio nagraniowe. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to załatwię płytę z moim nagraniem. Oczywiście dam wam posłuchać :D 
   A już za parę dni... 19 sierpnia - 2 urodziny Original Teen! Zorganizuję na tę okazję mnóstwo konkursów z nagrodami, loterię i takie tam ;)

Serdecznie pozdraaaawiam ;**
Julka

Brak komentarzy: